2010. február 17., szerda

Sose lehetsz biztos a sorsodban...

Itt van, a meglepi!!:):P Remélem tetszeni fog!!
Van 3 személy, akiknek szívemből ajánlom ezt a novellát.

Először is: Helguusnak!!(L) Hiszen, neked írtam szinte ezt a novellát. Te kérted Jake szemszögét. Nesze neked kicsi pogácsám:D Nagyon imádlak(L)

A második személy: Nymphi!:) Hiszen nélküled meg se születhetett volna Jacob szemszöge!:D Remélem azért tetszeni fog. Őszinte véleményt várok ;)

És a harmadik :
Aby! Drága nővérkém, köszönöm a rengeteg támogatást! Imádlak(LL)

Ez életem első olyan írása, amely Jake szemszögéből született. Szóval kérek szépen SOK kritikát.. szeretném tudni, hogy nektek hogy tetszett.
Köszönöm a 36!! Rendszeres olvasót. Imádlak titeket(LLL)




Sose lehetsz biztos a sorsodban…


(Jacob szemszöge)

Az élet rengeteg titkot foglal magába. Számtalan lehetőséget, számtalan érzelmet. Van, hogy azt hiszed, a sors meg van átkozva, hogy nincs értelme tovább élned, mintha a világ ellened fordult volna. Csak lebegsz az élet tengerén, és várod, hogy egyszer csak történjen valami, hogy jöjjön egy nem várt fordulat, egy esemény. Vagy akár söpörjön el egy hullám. Csak történjen már valami.

Én kaptam egy lehetőséget az élettől, egy személyt, ki beragyogta életem. Megváltoztatott mind téren. Ő volt maga az önzetlenség, a jószívűség, a csodálatos nőszemély.

Lenéztem kedvesem kezére, és megpillantottam a gyűrűt. Az eljegyzési gyűrűt. Szerelmem álmoskásan pislogott, és a repülőgép ablakán nézte a tájat. Útban voltunk a nászutunkra, a természetfeletti helyre repültünk. Ahol Nessie élete kezdődött.

Féltem ettől az estétől. Tudtam, hogy Nessie-ben nem tehetek kárt, de mi még sose voltunk Úgy együtt. Persze a suliban tartottak felvilágosítást, de ez akkor is más volt. Most tényleg megszűnhet a kettőnk közti a távolság, hiszen már nem csak lelkileg, hanem testileg is egyek leszünk.

- Mennyi az idő? – kérdezte egy nagy ásítás közepette szerelmem.
- Este van.. olyan hétóra körül.. –válaszoltam kaján vigyorral a képemen.
Nessie hangosan kifújta a levegőt.
- Mi a baj? – simítottam végig arcán.
- Akkor még egy kis idő, mire oda érünk Esme- szigetére.
- Nemsokára a reptéren leszünk, onnan pedig már csak a hajóút van hátra. – mondtam.
Kedvesem bólintott.
- Aludj… - nyomtam egy csókot Nessie feje tetejére.
- Hosszú lesz az éjszaka – mosolygott szerelmem.
- Tudom – mondtam, és hangomból csak úgy áradt a nyugodtág.

Pedig korántsem voltam nyugodt, sőt, majd szétvetett az ideg. Talán tényleg ez lesz a megfelelő alkalom? Mi lesz, ha valamit elrontok, ha fájni fog neki. Azt soha se bocsájtanám meg magamnak.

Istenem, Jake szedd már össze magad – szólt rám a belső énem. És teljesen igaza volt. Csodálatos estét fogok eltölteni Nessie-vel.

***

A szigetet bevilágította a hold halvány fénye. Telihold volt. Aggodalmasan tekintettem a víz felé. Már csak párperc – gondoltam. A meleg, száraz levegő perzselte nyelőcsövem. Kapart a torkom, és a szemeim kivoltak száradva. Mély levegőt vettem. Nem lesz semmi baj – ismételtem el századszorra magamnak.

Kikaptam a csomagjainkat, s bevittem őket a házba. Nessie mindvégig a tájban gyönyörködött. Visszasétáltam kedvesem mellé, és hátulról átkaroltam derekát.

- Ez hihetetlen – suttogta.
- Nem szebb nálad – csókoltam nyakába, mitől összeborzongott.

Szembe fordítottam magammal, és ajkaira „támadtam”. Vadul csókolni kezdtem szerelmem, ajkaink őrületes táncot jártak, csak akkor váltunk el egymástól, amikor már nem bírtuk a levegő hiányát. Vadul lüktetett mellkasunk, azt hittem, hogy Nessie szíve is mentén kiszakad a helyéről, homlokát enyémnek nyomta, és belélegeztük egymás bódító illatát.

Kezeim blúza gombjaira vándoroltak, és lassan kigomboltam őket, megszabadítottam szerelmem felsőtestét összes ruha darabjától, miközben ő is levettem rólam a pólómat. Igaz, ő már nem ilyen finom módon. Felsőm cafatokban hevert a forró homokon. Levettem Nessie-ről selyemszoknyáját, majd fehérneműjét is. A lélegzetem elállt, amikor megpillantottam fedetlen gyönyörű meztelen testét. Szerelmem arca paradicsom vörös lett.
Majd az ő kezei is nadrágomra vándoroltak, és egy egyszerű mozdulattal letépte rólam nadrágom, mire én felnyögtem.

- Bocsi – szabadkozott kedvesem.
- Semmi baj – simítottam végig vállán, majd csókokkal halmoztam el felsőtestét.

Túlságosan meleg volt, és az én testem is túlforró volt, így egy hirtelen ötlettől vezérelve besétáltam feleségemmel a vízbe. Így már elviselhetőbb volt a forróság.
Nessie lábai nem értek le, és megijedve szemeimbe nézett.

- Ne aggódj, tartalak- vigyorogtam
Mire ő újra megcsókolt, és kezei mellkasomat kényeztették, majd egyre lejjebb és lejjebb haladt. Mire ajkaim mély sóhajokkal válaszoltak. De ez így nem volt fair. Azt akartam, hogy ma szerelmemnek legyen a világ legjobb napja, hogy ő ússzon a boldogságban, a gyönyörben.

Egyik kezemmel Nessie derekát fogtam át, a másikkal pedig én is kényeztetni kezdtem testét. A víz alatt kezem forrósága felfedezte kedvesem combjait, majd egyre beljebb haladt. Szerelmem halk nyögésekkel válaszolt mozdulataimra.

Nessie egyik lábával átkarolta derekam. Tetszett ez a felállás. Szemeimbe nézett, azokkal a gyönyörű gesztenyebarna szemeivel. Tekintetem elveszet az övében, és csak vad, szerelmes csillogást véltem felfedezni benne.

- Szeretlek – suttogtam fülébe.
- Szeretlek – ismételte meg ő is.

Lehet, hogy ez csak egy szó, de egy olyan érzést foglal magába, melyet leírni, vagy elmondani nem lehet. Sok embernek ez csak egy szó. De aki még nem ízlelte e csodás érzés édes ízét, az nem tudja, hogy mit takar ez. Az csak találgat, képzeleg. Elképzeli, hogy mit is jelent ez az érzés, de megfogalmazni nem tudja. Azt mondja, hogy egy földön túli érzés. Nem. Ez sokkal több annál. Hiszen a szerelem, az egy láthatatlan kötelék, melyet megfogni nem vagy képes. Ezt a köteléket nem fizikailag kell keresned, hanem a lelkedben kell rátapintanod az igaz érzésedre.

Lehunytam szemeim, és élveztem Nessie közelségét. Most nem vágytam többre, csak arra, hogy karjaim közt tarthassam, hogy érezzem édes illatát, hogy teste hőmérséklete átjárja az enyémet.

Borús felhők kezdtek gyülekezni az égen. Talán be kellene mennünk – gondoltam. Majd egy pillanatra megszűnt körülöttem a világ, nem éreztem semmit.
Mikor kinyitottam szemem, üres karjaimra tekintettem.

- Nessie??? – kiáltottam.
- Nessie??? – kiáltottam újra.

De szerelmem nem adott választ. A sós víz alá merültem, és kerestem a lelkem. Kerestem, kutattam, de sehol se láttam testét. Újra a felszínre törtem.

- Nessie!!!! – kiáltottam ismét.

Mi történt? Mit tettem? Hova tűnt kedvesem. A szívem kettéhasadt. Nem, élnie kell.

- Nem – ráztam meg a fejem. – Nessie – kiáltottam idegesen.
Szerelmem még mindig nem válaszolt.

Nem adom fel. És ezzel a lendülettel újra a víz alá buktam, és úsztam, kutattam kedvesem után.

- Nessie hol vagy? – kiabáltam. De nem kaptam választ. Senki nem felelt. Az ereimben pedig megfagyott a vér, amikor megláttam egy lebegő testet a víz felszínén.
- Nem, az nem lehet – ráztam a fejem.
Másodperceken belül Nessie teste mellé értem, és átkaroltam. Próbáltam kijutni a vízből, harcolni az életéért. De a víz ellenünk fordult. Közeledett a vihar. Az eső irdatlanul szakadni kezdett, és én csak nyeltem – és nyeltem a sósvizet.
- Tarts ki – suttogtam felségemnek.

Ám ekkor egy váratlan hullám lecsapott ránk, és lehúzott a mélybe, a levegőm elfogyott, de kedvesem testét nem engedtem.
- Szeretlek – suttogtam.
Nem volt több erőm, a víz nyert velem szemben. Cserbenhagytam kedvesem. Élettelen teste a kezemben hevert, tudtam pár perc és én is a túlvilágra kerülök. Nem voltam képes tovább harcolni értünk. Nem volt erőm.

Megígértem, hogy vigyázok rá, hogy boldogak leszünk, és megszegtem az ígéretem. Nem lehet, hogy egy kis víz így elbánjon velünk, mérges voltam, dühös. Ki akartam jutni a vízből, de nem tudtam. Elérkezett a vég. A vihar győzött, és elsöpört minket. Kevés voltam Nessie-hez, kevés voltam az élethez, az életéhez. Már nem tudok semmit se tenni. Semmit.

Az élet rengeteg titkot foglal magába. Számtalan lehetőséget, számtalan érzelmet. Van, hogy azt hiszed, a sors meg van átkozva, hogy nincs értelme tovább élned, mintha a világ ellened fordult volna. Csak lebegsz az élet tengerén, és várod, hogy egyszer csak történjen valami, hogy jöjjön egy nem várt fordulat, egy esemény. Vagy akár söpörjön el egy hullám. Csak történjen már valami.

Pusz: Hencii(:♥

13 megjegyzés:

  1. istenem:''''(
    ez nagyonnagyonagyon jóó lett♥
    csak olyan kárr hogy nem happyend lett a vége:(
    tényleg nagyon jóó lett
    de én ilyenre még gondolni se mertem!!!
    de mondom csodáálatos lett:$$
    ugye a brillent moonba nem fog ez történni?:OO
    hát remélem(:

    várom, az újabb novellát♥

    puszii:Lucaa♥

    VálaszTörlés
  2. Jézusom Hencii! Nem mondtad, hogy zsepit is készítsek! Te jó ég! Egyelőre még nem találom a szavakat. Végig azért szurkoltam, hogy Jake ébredjen fel!
    Mi lesz így Teddyvel és Stefanival? :(
    Áh, ez egyszerűen...Hencii! ilyet nem csinálhatsz! Nem ölheted meg az álompárt!
    Szegény, szegény Jake!
    Egyébként nagyon szépen köszönöm az ajánlást, mert nagyon jól esik, hogy én lehetek az egyik múzsád. Te is az vagy nekem, remélem tudod!
    Írjál még sok sok ilyen szépet! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Drága tesó!
    Itt sírok, mióta olvastam! Van neked egyáltalán szíved, megölni Nessie-t és Jake-t. Nessie a kedvencem!!!!! Komolyan bőgök lassan....Istenien leírtad az egészet. De akkor sem tetszik, hogy meghalnak! Folytatást követelek, meg azt, hogy Nessie-ék ne haljanak meg! Légysziiiiii! Nem szeretnéd te se, hogy meghaljanak, én tudom :D
    Puszi: Nóri

    VálaszTörlés
  4. hogy legyek őszinte nem gondoltam volna, hogy valaha is olyanon fogok sírni aminek Jacob is a főszereplője.de te tudod h mennyire nem szerettem.és már inkább múlt időben írom.mert már úgy-ahogy megszerettem.de még néha olyanokat mondok hogyha hallaná egy team jacobos.sztem sírva fakadna:D.de jó úton haladok:D.és a fejezet.t ár ne is tudom, hogy mint mondjak.valahol erre számítottam.egy történetre vagy egy novellára.de valahol meg teljesen másra:)nagyon-nagyon jó lett:)egyetlen egy egatív dolgot tudok mondani róla.és bocsánat ezért.mert nem az én stílusom, hogy rosszat írjak.de sztem nem így kellett volna befejeződine.ha folytatnád tovább.akkor nem szóltam.:).de ez így olyan szomorú lett:)és mégegyszer bocsi h kritika lett.mert jobban szeretek jó dolgokat írni.de azt is írok természetesen.am az nagyon tetszett h Esme szigetére mentek.mert hát mégiscsak ott lett terhes Bella:).és Nessie:mintha Bella lenne.nemtudom miért de ahogy olvastam h elpirult.tiszta Bella:)és Jake.annak is nagyon örülök h nem hagyta annyiban,mert valahol tudta, hogy lehet h meg fognak szűnni létezni.de mégis meg akarta menteni Nessie életét.és inkább ő haljon meg mint Nessie.bár én nagyon remélem, hogy folytatod.de a te döntésed:).hát.azthiszem monológom végére értem:)bocsi de kicsit hosszú lett:)de azért remélem örülsz neki:)most valahogy nemistudom.leírtam mindent ami ezsmbe jutott.egyébkét is le szoktam írni.de nem ennyire részletesen.sőt még most is tudnék mit írni.de már nem akarok senkit untatni:)puszi.szrtlk.

    krisztu

    VálaszTörlés
  5. Egy újabb vélemény!
    Nem kell ide folytatás! Ez így kerek és egész! Emberek! Vannak szomorú dolgok is az életben, olyanok, amiket nem tudunk megakadályozni, amiket nem lehet meg nem történtté tenni! Ez pontosdan ilyen! Ezen nem kell változtatni, nem kell ide happy end. Az egy másik történet valahol Henci vagy más fejében.
    El kell fogadnunk, hogy vannak tragédiák. Gondoljatok bele, jó lenne a Rómeó és Júlia nyálas befejezéssel, amikor mindketten életben maradnak és Mercutio és Tybalt halála értelmetlen lenne? Nem!
    Ez a novella is pont ilyen. Ha nyálas, csöpögős happy endje lenne, akkor nem lenne jó. Azért jó, mert sírunk, összeszorul a torkunk, fáj, hogy Nessie meghal, fáj, hogy Jake-nek fáj. Ennyi. Kész. Nincs tovább. Nessie-t nem lehet feltámasztani! Persze, tudom én, hogy "nem tudjuk biztosan, hogy meghalt-e"...dehogynem tudjuk. Nessie nem játszana ilyen durva játékot Jake-kel.
    Henci! Kérlek, ne írd tovább. Inspirálok én neked más aranyos, vicces, szerelmetes novellákat, de ezt nem kell tovább ragozni!
    Bocsi mindenkitől, aki ellen beszéltem, de...de...nem kell folytatás!

    VálaszTörlés
  6. igazad van nymphi:)teljesen.mert ez az élet rendje.viszont másrészt szerintem nincs igazad:).és itt a szerintemen van a hagsúly.mert ez csak a én véleményem:).mert eddig azt szoktuk meg Henciitől, hogy a novellái happy enddel érnek éget:).és most ez olyan furcsa,hogy nem happy end.hanem rossz vég:)és én írtam is, hogy HEncii kezében a döntés.ha nem írja tovább én elfogadom:)mert ez az ő döntése és nem a miénk:)és hát nem lehet minden szép és jó.mert történnek a világban tragédiák.szval én ezért értek csak félig eyet.de a másik felében igazad van Nymphi:).és nem hargszom, hogy ellenem beszéltél.mert részben igazad van:)RÉSZBEN.és te se haragudj.mert énis ellened beszéltem:)

    VálaszTörlés
  7. Krisztuh! Én sem ellened beszéltem, csak bővebben megfogalmaztam a véleményem! :) Szóval szerintem nincs semmi baj! Van ilyen...vélemények ütköznek.
    Persze, Henci kezében a döntés és el is fogom fogadni. És persze, Hencii mindig happy novellákat írt, de szerintem nem baj, ha kipróbál mást is. :) Neked tetszett, nekem tetszett, a többieknek is tetszett, akkor meg lehet lvele túl sok baj. :)
    Szóval Hencii, csak így tovább, de inkább happy novellákat írj, azokat szeretjük. :)

    VálaszTörlés
  8. Nymphi.énis csak véleménymet mondtam el.lehet h nem értek mindenkive egyet.de ez az én véleményem:).de én sem rossz szándékból írtam:)
    és igen Hencii.happy novellákat szeretnénk:D
    :)

    VálaszTörlés
  9. Drága Hugom!

    Ez eszméletlen... fenomenális... mit írjak még???
    Miután elolvastam, és végre látok a könnyeim fányolán át... írok véleményt! :D
    Egyszerűen megfogtad őt, Jake-et! Gratulálok! :)
    Ne hagyd veszni a tehetséged, mert egy nap arra ébredsz, hogy elvesztetted a lelked, és azt szinte lehetetlen visszaszerezni...
    Higyj nekem, mert én átéltem... Nem szeretném, ha neked is be kellene járnod azt az utat, amit nekem.
    A te szerető, aggódó Nővérkéd!

    Csak így tovább, Hugi! ;)
    Ügyes és tehetséges írópalánta vagy, ez családi vonás! :)

    Szeretettel ölel, Nagytesód:

    Abigel

    VálaszTörlés
  10. Jaj, még valami... lemaradt...

    Itt is szeretném megköszönni az ajánlást... azon is sírtam... egyszerűen hihetetlen! :)))

    Én köszönöm, hálás vagyok, hogy megismertelek, és hogy egy ilyen színes egyéniségű, sokoldalú húgot tudhatok magaménak! :)

    A támogatás pedig magától értetődik... hiszem eszméletlenül tehetséges vagy! ;)

    Én is IMÁDLAK... NAGYON!!! ;))))

    Szerető Nővéred:

    Abigel

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Most találtam rá az oldaladra és eszméletlen jó.
    Uhh. Ez borzalmas volt. xD
    Mármint borzalmas, hogy így lett vége, de amúgy meg nagyon jó lett. Végig bőgtem. :'(
    Nem így képzeltem el. :D Szegények. (:
    Te aztán tudsz írni. Grat. :D Nagyon megható lett. :D
    Puszi. (L)

    VálaszTörlés
  12. Köszi Luca!:)
    Igen, kellett egy ilyen novella is :) Már rég tratogattam magamban ezt a storyt ;) Köszi szépen! És a BM-be nem fog ilyen történni :D Puszi(K)

    Drága Nymphi :$:) Köszönöm szépen, bocsi, hogy nem szóltam :D! Teddy és Stefani(Ł) majd Rosalie a gondjukat viselik :D Nagyon szívesen, őszintén neked ajánlottam:) Ez természetes;) Huuh :$Örülök neki, hpgy a múzsád lehetek :$ Puszi♥

    Tesó!:) Hát remélem még van szívem :D Én se szeretném ,hogy meghaljanak XD Örülök, hogy tetszett :) Puszi(L)

    Krisztuhm :( Akányhányszor elolvasom a komid, megtámad az ihlet és a szemem könnybe lábad!:) Hiheteteln érzés, hogy képes voltam megszerettetni veled Jacob-ot :$ Nagyon- nagyon örülök ennek! Sajnálom, hogy megrígattalak titeket :( Nem untattál, köszönöm a komid. Szeretlek[ŁŁ]

    Nymphi & Krisztuh! :D
    A novellát nem folytatom, sajnálom , de időm se engedi. És ezt én tényleg így szerettem volna. Legközelebb nem jövök majd szomorú novellákkal :D Ígérem:) Puszi nektek(:

    Köszönöm szépen Nővérkém :$:$:$ Else hiszed, hogy ez nekem mennyit jelent!:) Nagyon hálás vagyok. :) Én is örülök, hogy egy ilyen szerető nővérkére bukkantam. Millio Puszi neked =)(L)

    Szia Dzsenni!
    Köszi:D! Köszönöm szépen, hát próbálkozok kisebb- nagyobb sikerekkel :P Puszi:)

    Köszönöm mindenkinek, aki véleményt nyílvánított:)
    Millio puszi neketek: Hencii(:♥

    VálaszTörlés